De Fanclub

Johan Vlemmix wilde zich inzetten voor de vrije Koninklijke keuze omdat hij zeker wist dat Willem Alexander heel graag met Emily wilde trouwen. In de jaren erna (tot en met 2013) is Johan Vlemmix fanatiek bezig geweest met diverse leuke ludieke activiteiten rondom de Koninklijke familie, met name (Koning) Willem Alexander, (Koningin) Maxima en (Prinses) Beatrix. Denk hierbij bijvoorbeeld aan de CD met als titel: ‘Emily ik wil wel met je trouwen maar mijn moeder wil het niet’ , animatiefilmpjes, de Porsche die hij had gekocht voor Willem Alexander en de vele cadeaus die hij in de handen drukte van toentertijd Koningin Beatrix tijdens Koninginnedag. De media smulde van zijn acties.

De liefde voor het Koningshuis is nog niet voorbij. Johan gaat niet meer langs de weg staan met vlaggetjes tijdens Koningsdag maar wil zich actief inzetten voor zijn fanclub. Zo wil hij ludieke acties inzetten om onze Koning in het zonnetje te zetten en blijft hij actief met het bedenken van leuke hebbedingetjes die vervolgens in zijn webshop gekocht kunnen worden. Natuurlijk ontvangt het Konings Huis ook alles wat hij maakt. De fanclub organiseert minimaal 1x per jaar een club dag waarvoor iedereen uitgenodigd wordt, een heus festijn waarop de kleur oranje alles overheersend zal zijn.

Ons Clubhuis 'Soestdijk 2'

item1

Word nu lid Lidmaatschap is geheel kosteloos!

Een greep uit...

18-01-1998

Johan was er zo van overtuigd dat Willem-Alexander met Emily zou gaan verloven dat hij alvast een ‘huwelijkscadeau’ had aangeschaft voor de toentertijd aankomende Koning. Dit cadeau staat tegenwoordig ingebouwd in een kamer van zijn Paleis Soestdijk !!. Wat het is`? Een vuurrode Porsche 911 Turbo!

aZondagsNieuws

06-09-2001

Terwijl Willem-Alexander en Maxima alle provincies bezochten in het kader van hun kennismakingstoer door Nederland, maakte Johan Vlemmix zijn ‘vlaggentour’. Johan overhandigde bij diverse instanties in verschillende provincies in Nederland de zogenaamde ‘huwelijksvlag’

Flevopost

31-01-2002

Johan Vlemmix heeft in 2002 een originele versie van het Wilhelmus uitgebracht omdat volgens hem de originele versie niet aan slaat bij de jeugd. Samen met ‘De Zware Jongens’ heeft hij ons volkslied in een veel moderner nieuw jasje gestoken. Deze feestversie sloeg vooral aan bij studenten.

EindhovensDagblad

Onze plannen

De oranjeplannen bruisen alweer door het hoofd van Johan Vlemmix. Na veel brainstormsessies onder het genot van oranjebitter lijken de plannen nog leuker dan ooit daarvoor. Johan wil vanaf nu alles samen doen, samen met de leden van de fanclub. Hou de nieuws pagina goed in de gaten want er zullen regelmatig oproepjes geplaatst worden waar iedereen blij van gaat worden. Een tipje van de sluier kunnen we alvast verklappen; wat dachten jullie van een lied voor de Koning waarin iedereen meezingt? Leuke spulletjes voor Koningsdag om het nog feestelijker te maken? Munten ter eren van Koninklijke gebeurtenissen, wedstrijden, bijeenkomsten... noem maar op!

Word nu lid. Lidmaatschap is geheel kosteloos!

Wil jij op de foto met onze mascottes? JA NATUURLIJK!

poppen

Stuur een bericht! We vinden het heel leuk om van je te horen!